Sanningar

Jag är godis beroende - Är bättre nu men kan bli ännu bättre :)



Jag får 300 kr i månaden om jag hjälper till hemma - Ibland får jag endå men jag tycker jag är bättre på att hjälpa till hemma än dom flesta andra i min ålder


Jag har inte börjat tävla på riktigt än men satsar ändå på SM - satte upp de målet bara för att men nu ska de bli sant har jag bestämt !



Jag kan vara blyg men när jag känner nån eller är trött så kan jag bli helt galen - Fråga mig inte varför !



Jag har färgat mitt hår typ 5 ggr men jag har samma färg som jag hade från början nu - mitt hår är knäppt !

Kommentarer
Postat av: Anastasia

Vem hoppar du? [på bilden]

2012-05-15 @ 18:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0